پاکوچولوپاکوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

پاکوچولو

کاشکی وصل شود عشق تو به آزادی🌱

پاکوچولوی ریاضی‌دان من

1390/4/19 23:31
نویسنده : رایکا
302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پاکوچولوی باهوشم، خوبی مامان؟

 امروز رفتم دانشگاه و استادم دو ساعت کامل درباره انحنا (خمیدگی) بهم درس دادند و من خیلی خوشم

اومد. واقعا هندسه قشنگه عزیزم. امیدوارم تو هم یه چیزایی یاد گرفته باشی!

قرار شد تا آخر این ماه کار تایپ پایان نامه رو تموم کنم و بعد ببرم که استاد ببینن.

اما چیزی که خیلی امروز اذیتم کرد هوای گرم ۴۲ درجه بود!

شب با بابا ع ر رفتیم سالسا (رستوران مکزیکی تو سید خندان). بعدش هم کمی پیاده روی کردیم

و درباره تو حرف زدیم. یه عروسک کوچولوی جغد خوشگل هم من دیدم که خیلی خوشم اومد،

بابا ع ر خرید برام. منم دوست دارم بدمش به تو عشقم. البته هر وقت که اومدی و اسباب بازی برات

جذابیت داشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پاکوچولو می باشد