پاکوچولوپاکوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

پاکوچولو

کاشکی وصل شود عشق تو به آزادی🌱

یاس من، تمام عشقم

1392/3/23 2:10
نویسنده : رایکا
306 بازدید
اشتراک گذاری

یاس لب صورتی من سلام، عشق نازنینم سلام

میدونی که خیلی دوست دارم.  بابا ع ر هم که عاشقته.

چند شب پیش یه سوسک اومده بود، من یهو جیغ کشیدم سوسسسسسسسسسسسک و بابا ع ر رو از خواب بیدار کردم که بکشدش. تو هم هی میدویدی و ورجه وورجه میکردی که ببینی چه خبره؟! بعد که سوسک بدبخت فلک زده کشته شد، هی میرفتی زیر کابینت رو برانداز میکردی و با تعجب میگفتی توسک!

قربون این تک زبونی حرف زدنت برم که بعضی موقع ها فقط "تیس تیس " شنیده میشه از حرفات. البته بعضی اوقات خیلی بلند و قاطع صداتو میبری بالا !

مثلا یه روز که داشتیم میرفتیم پارک من یه لباسی تنت کردم و گفتم بریم ددر! بعد دیدم لباسه روش لک داره، درش آوردم که یه لباس دیگه بپوشم ، تو هم خیلی ناراحت شدی که چرا من این کارا رو میکنم شروع کردی داد کشیدن " نه، نه ، نه ، نه نههههههههههههههههههه" حدود 5 دقیقه فقط داشتی داد میکشیدی که نه!

اینقدر بلند که صدای من به گوش بابات نمیرسید!تعجب

عزیزم این روزا خیلی وابسته هستی به من و بابات. تا میرم تو آشپزخونه میای دنبالم و متاسفانه سرتو میزنی به کابینت که منو تحت تاثیر قرار بدی. گریه

شبا هم که میری میچسبی به بابات میخوابی. دیشب اومدم بخوابم دیدم رفتی سرتو گذاشتی رو شکمش خوابیدی. بابا هم داشت از تخت پرت میشد پایین! خیلی خنده دار بودنیشخند

 این لگوها رو هم خودت چیدی، من هیچ کمکی نکردم. یهو اومدم دیدم اینجوری شده، عکس گرفتم !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله قدسی
9 خرداد 92 18:47
سلام نازنین من
از دقت وحوصله ات متشکرم .
ناز نازی آفـــــــــــــــــــــــــــرین.


خیلی ممنون از نظر لطف شما خاله مهربون و دوست داشتنی. آنیتا بی صبرانه انتظار دوست کوچولوشو میکشه. قدمش خیر باشه الهی
م-ه-ا
10 خرداد 92 22:06
واي واي چه جيگري شده.....
مریم
14 خرداد 92 2:40
خاله توسک رف؟ ماشالا خیلی ناز شده آمین برای دعای آخر پستت راستی پیش منم بیا کلی عکس گذاشتم
farhad
28 مهر 92 11:23
سلام برای تبادل لینک با ما ابتدا ما رو با نام نـــی نـــی لنــــد | Çocuk Dünyası لینک کرده و به ما اطلاع دهید تا ماهم شمارو لینک کنیم برای تبادل لوگو نیز کد مارا از لینک "تبادل لوگو" کپی کرده و در سایت یا وبلاگ خود قرار داده و به ما اطلاع دهید تا ماهم شما رو با افتخار لینک کنیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پاکوچولو می باشد