پاکوچولوپاکوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

پاکوچولو

کاشکی وصل شود عشق تو به آزادی🌱

دختر دوست داشتنی و خواستنی

1392/10/8 2:58
نویسنده : رایکا
533 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم، برفدونه کوچیکم

از اون روز زیبای برفی که در آغوش کشیدمت، شدی همه بود و نبودم. دیروز بهت گفتم آنی خوشگلم میشه سس ها رو بیاری تو آشپزخونه برای مامان. رفتی دو تا سس رو از رو سفره برداشتی اومدی تو آشپزخونه گفتی: "ا فر مایین " یعنی بفرمایین ، اصلا یه جوری خوشحال شدم و خندیدم که هی میرفتی وسایل بی ربط رو برمیداشتی میاوردی بهم میدادی و هی تکرار میکردی افرمایین. خودت ازم یاد گرفتی که اینطور بگی. چون من هر چیزی میدم دستت میگم بفرمایین.

دیگه اینکه وقتی میخوای کاری برات انجام بدیم و ما انجام نمیدیم سرتو کج میکنی و میگی " لپا لپا چش " یعنی لطفا لطفا چشم

دیگه اینکه یه وقتایی که اذیتم میکنی تا بهت میگم آنی دعوات میکنم... یهو لپمو میگیری میگی گوگولی. اینم از خودم یاد گرفتی ... منم خنده ام میگیره یادم میره چقدر عصبانی بودم. خلاصه که خیلی بلا شدی

پاورقی: امشب نبات تو گلوت گیر کرد و دیگه نمیتونستی نفس بکشی.  سر و تهت کردیم پشتت زدیم بازم  فایده نداشت. دست کردم تو گلوت تا یه عالمه تکه های ریز شده نبات اومد بیرون. یهو زدی زیر گریه خیلی ترسیده بودی طفلکم. خیلی خوشحالم که طوریت نشد

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سها
15 دی 92 10:47
خدایا خودت این کوچولوهای نازنین رو برای ما حفظ کن آمین
م-ه-ا
18 دی 92 10:03
خدا رو شکر که آنیتا سلامته! ایشالا همیشه شاد باشه!
خاله اسی
18 دی 92 18:44
سلام عزیزم آنیتا گلم انشا ء الله همیشه شاد باشی و با ناز پدر ومادر مهربونت بزرگ بشی سارا جان امیدوارم هیچگاه از این اتفاقها نیفتد . شاد وسلامت باشید دوستتان دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پاکوچولو می باشد