پاکوچولوپاکوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

پاکوچولو

کاشکی وصل شود عشق تو به آزادی🌱

صد روزگی نازنین رؤیاهایم

1391/3/14 21:01
نویسنده : رایکا
273 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم صد روزه شدی! مبارکت باشه گل نازم

فردا روز پدره و تو امروز اینقدر

برای بابات آغون آغون کردی که انگار یه جورایی شد تبریک روز پدر براش.

بذار بگم چه چیزایی رو وقتی میگفت تکرار میکردی

آغو،آبو، بو وه، بوووووووووووو

بابات خیلی خیلی خوشحال شد و من هم ازتون فیلم گرفتم.

فدای بابات بشم من. خیلی دوسش دارم. تو هم فکر کنم عاشقش

شدی عزیزم. همه اش با نگاهت دنبالش میکنی. تو بغل بابات خیلی

راحت تر از بغل من خوابت میبره. دختری دیگه! بابایی هستی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سها
4 مهر 91 10:47
دلتون میاد جیگرمو با هندونه قیاس کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پاکوچولو می باشد