پاکوچولوپاکوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

پاکوچولو

کاشکی وصل شود عشق تو به آزادی🌱

جایزه فرشته زیبا به آنیتا جوجو

1391/8/7 21:18
نویسنده : رایکا
226 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یه فرشته خیلی خیلی خوشگلی اومد خونه مون آنی جونم. من داشتم به فرشته کوچولو نگاه میکردم ببینم کجا میره؟ دیدم آروم آروم اومد سمت تو... بالهای سفیدشو بست... بهت خندید و بعد بوست کرد و .........یه چیزی هم بهت گفت و بال بال زنان رفت و تو غش کردی از خنده و من وقتی داشتی قهقهه میزدی دیدم که فرشته بهت یه جایزه خیلی خوشگلی داده.یه دندون کوچولوی زیبا و شیرین که البته هنوز خیلی پایینه ولی همونش هم بهت میاد عزیزدلمقلب

مبارکت باشه گل نازم. تاریخ : 7/8/91 روز یکشنبه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله قدسی
8 آبان 91 12:56
سلام فرشته کوچک مبارک باشد.


وای چقدر خوشحال شدم. ممنونم خاله قدسی مهربونم. خیلی سورپرایز شدم که دیدم شما برام نظر گذاشتین
سها
9 آبان 91 14:04
تبریک میگم عزیزم فدای اون نیش دندونت


مرسی خاله مهربون
مینا مامی لیانا
10 آبان 91 13:27
مبارکککک مبارککککک آنی عزیزمممم وای چقدر قشنگ نوشتی رایکا ایشالا بقیه مرواریدای دخملی بدون دردسر و راحت بیاد بیرون
سوده
16 آبان 91 13:34
آخ جانم کلی احساساتی شدم ها
مبارکش باشه
راستی پانی منم لنگه این لباس رو داره خیلی بهش میاد عاشق پاهاش تو جوراب شلواریم


عزیزممممم. منم این لباس آنی رو خیلی دوس میدارم. پس عکسشو بذار ببینم
سوده
20 آبان 91 10:43
اینم عکس لباسشه

http://www.upload.ninifa.com/images/wnriqy0m2n41h8y4lflo.jpg




عزیزممم، چه جالب! خیلی خوشم اومد. کاش کنار هم عکس مینداختن. مثل دوقلوها. هههههههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پاکوچولو می باشد