پاکوچولوپاکوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

پاکوچولو

کاشکی وصل شود عشق تو به آزادی🌱

خوبِ من! تولدت مبارک

1391/12/5 0:50
نویسنده : رایکا
304 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخمل گلم. بالاخره بعد دو سه ماه بلاتکلیفی خیلی اتفاقی جور شد که بریم مشهد. ع ر جان هم 10 روز مرخصی گرفت که بعد از مشهد بریم یزد و تولد آنی رو هم یک هفته جلوتر یزد برگزار کنیم.جمعه 20/11/91 ساعت 11 شب راه افتادیم سمت مشهد و ساعت 8 صبح نیشابور بودیم. من و آنی تمام راه رو خوابیدیم و ع ر طفلکی به همراه تخمه هاش تا صبح چشم به جاده دوخت!آخ چه کار کنم خب! هر کاری کردم نتونستم نخوابم! خیلی خیلی خسته بودم. حدود ساعت 11 صبح رسیدیم هتل. شنبه، یکشنبه و دوشنبه مشهد بودیم. یه بار رفتیم بازار و حدود دو ساعت بدو بدو یه چیزایی خریدیم.

روز سه شنبه هم راه افتادیم سمت یزد. خیلی راه سختی داشتیم. آنی هم سرما خورده بود و خیلی اذیت شدیم. مسیر کویری بود و همه جا تابلو داشت " محل عبور شتر" یا " پیچ خطرناک خطر مرگ" استرسشیطان

تا طبس رفتیم، اونجا هم پدر و برادر ع ر منتظرمون بودن که همگی با هم بریم یزد. بماند که به طرز خنده آوری باد و بوران شده بود از طبس به یزد!!!!!!!تعجب برف پاک کن ما هم یه مشکلی پیدا کرده بود و مدام میچسبید به شیشه طرف راننده. تو اون جاده خطرناک مجبور بودیم هر دو دقیقه یه بار بزنیم کنار و برف پاک کن رو درست کنیم! خلاصه گشت پلیس راه ما رو دید و به دادمون رسید. اومد برامون درست کرداوه

به هر ترتیب ساعت 11 شب رسیدیم یزد. تولد انیتا رو هم یکشنبه 29/11/91 یعنی یک هفته جلوتر تو یزد برگزار کردیم. خدا رو شکر با وجود سرما خوردگی آنی خوشگل من روز تولدش خیلی شاد یود و دو تایی با باباش بپر بپر میکردن. سه شنبه 1/12/91 هم برگشتیم تهران و به این ترتیب طولانی ترین و هیجان انگیزترین و در عین حال سخت ترین مسافرت سه نفره مون به پایان رسید.

تم تولد  فرشته کوچکم کفشدوزک بود. عکسای اصلی هنوز دستم نرسیده. فعلا عکسایی که خودم گرفتم رو میذارم تا بعد بیام و کاملش کنم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مینا مامی لیانا
4 اسفند 91 23:51
عزیزممممممممممممم آنیتاااااا تولدت مبارک
چقدر همه چیز عالی و خوشگل خسته نباشی رایکا جان...چقدر خوشحالم روی ماه خودتم دیدم
این خانم مهربونم حتما مادربزرگ عزیز آنیتاس
ایشالا همیشه به سفر و گردش و شادی
به فکرت بودم امیدوارممم همه چی روبراه شده باشه دوست خوبم


مرسی مینا جان. کار خاصی نکرده بودم. همه چیز در نهایت سادگی بود، اما خدا رو شکر آنیتا متوجه میشد و خوشحال بود. همین خیلی برام رضایت بخش بود! بله این خانوم مهربون مامان علی هستن. بسیار فداکار و دوست داشتنی. والا مشکلاتی که مدنظر شماست حل نشد بلکه بدتر هم شد. با مشاور هم صحبت کردم اما...
خیلی درگیرم

مینا مامی لیانا
4 اسفند 91 23:51

برای مادر و دخملی


مررررررررررررررسی دوست خوشگلم
الی مامی آراد
6 اسفند 91 1:08
عزیزم تولدت مبارک انشالله 120 ساله بشی
سودابه
6 اسفند 91 8:45
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک هورررررررررررررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااا از طرف من و نوهای گلم محمد متین و محمد مانی .به ما سر بزنین خوشحال می شیم
مامان سونیا
6 اسفند 91 8:59
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
مامان سونیا
6 اسفند 91 8:59
'``````````✬ '✧ `✬ `````````` ♜=♜=♜ ``````` ` {_♥_✿_♥_} '``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩ ````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖ ```{==================} ```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿} `` {===================} ``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_}
پروانه مامان آوین
6 اسفند 91 9:58
مبارک مبارک تولدت عسل خاله مبارکه جیگرطلا انشالله به سلامتی زیر سایه مادر مهربونتو بابات بزرگ شی و120بشی
سها
6 اسفند 91 11:14
تولدت مبارک فرشته ی کوچولوی خاله
مامان محمدپارسا
6 اسفند 91 12:58
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت خاله جون
مهسا(مامان هستی)
7 اسفند 91 14:46
توووولدت مباااااااااااارک عزییییییییییزم همه چی عالییییییی بود دوستم خسته نباشی راستی تم تولد هستی هم کفسدوزکی بود برو تو وبش عکساشو ببین
شقایق مامان آرشا
7 اسفند 91 22:34
سلام قشنگم .خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون را برام نظر بذارید
مامان آوینا
8 اسفند 91 9:43
عزیزم تولدت مبارک خشگل خانمییییییییییییییی
م-ه-ا
8 اسفند 91 17:16
به به به! زيارت قبول مشدي آنيتا تولدت مبارك
مامان انیسا
14 اسفند 91 15:59
کفشدوزک کوچولوی ناز تولدت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پاکوچولو می باشد