پاکوچولوپاکوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

پاکوچولو

کاشکی وصل شود عشق تو به آزادی🌱

قطره طلای من تویی

1392/5/22 2:21
نویسنده : رایکا
323 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازدار من.

آنی من تبدیل شده به یه جوجه کوچولوی جیک جیکو که از صبح که بیدار میشه تا شب یک بند جیک جیک میکنه و مغز مامان باباش رو حسابی تحت تاثیر قرار میده! نیشخند

دیگه چه کنیم، خودم کم غر غرو بودم، آنی هم اضافه شد! بیچاره باباش

 ازت انتقاد کردم دخمل ناناز مامان، الان خوبیات رو هم میگم که دلت نشکنه قلب

کمک میکنی تو هر کاری. جمع و پهن کردن سفره، بردن ظرف بستنی یا لیوان برای بابا و ...، بوس کردن گاه و بیگاه ما و غافلگیر کردنمون! ( وقتی کار بدی میکنی بهت اخم میکنیم شروع میکنی تند تند ماچ کردنمتفکر)

این مدت همه اش مسافرت بودیم. اول رفتیم یزد برای عقد عمو، بعد یه هفته رفتیم طالقان و تو حسابی جوجه بدبختی رو که خریده بودیم چلوندیشدل شکسته، بعد هم رفتیم شمال و نمک آبرود که خیلی جای خوب و کم نظیری بود . سورتمه اش واقعا منو  از خودم بیخود کرد. با سورتمه کل جنگل پر از مه و سحر آمیز اونجا رو دور زدم. خیلی هیچان داشت برای من مدتها دور از هیجان!  جمعه 5/18  هم که عروسی سعیده جون بود رفتیم قم، شنبه 5/19 هم پرنسس خوشگل مریم جون دنیا اومد. یعنی کلی کلی کلی اتفاقات خوب افتاده دور و برمون .

راستی امشب هم که دارم این متن رو برات مینویسم مهرسا و مامان و باباش اومدن خونه مون. عکستونو میذارم برات فرشته یکی یدونه من.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پگی مامان رادین خان
22 مرداد 92 18:53
سلامممممممممممممم ماشالااااا خیلی ناز شده انیتا جون دلمون براتون تنگولیده بودددد شاد باشید
مامان تسنیم
24 مرداد 92 21:09
سلام به مامان وبابای آنیتا کوجولو خدا را شکر بابت همه این نعمت ها ی خوب واز همه مهمتر سلامتی وشاکر بودن. خدا را شکر می کنم که مریم یک همبازی برای آنیتا حون آورده . سارا جون نمی دونی بادیدن مطالبی که در ایمیلت می گذاری جقدر شاد می شوم خدا دلت را شاد کند و در درسهایت موفق باشی.
مامان نسرین
28 مرداد 92 1:36
سارا جونم خوبی؟پس برای همین کم پیدا بودی؟همیشه به گردش و سفر ایشالله خداروشکر که خوش گذشته جیگر انیتا جونمو برم که دخمل خوبی بوده عکساشم خیلی قشنگه
مامان نیکادل
13 شهریور 92 14:13
به به چه دخمل نازی خدا حفظت کنه خاله بوووووووس
سارای شکوفا
26 شهریور 92 16:30
سلام به روی ماه ت... من مامان قهرمان شکست ناپذیر و زمینی به وسعت آسمانم. هدیه ی میلاد امام رضای رئوف این لینک رو ببین. در مورد مراحل رشد در انسان است از کودکی تا جوانی. از نگاه قرآن و روایات... http://bacheshia.niniweblog.com/post349.php حتما مطالعه کنید خیلی مفیده. من خوندم شون. دعا کنیم برای هم که از فرصت های زندگی مون برای ارتقاء معنوی مون استفاده کنیم. و بتونیم برای ظهور آقامون گامی به جلو برداریم. دوستتون دارم اساسی[بوسه]
م-ه-ا
28 مهر 92 16:37
کی بشه پرنسس کوچولوی ن با شاهزاده خانم تو بازی کنه!!!


ای جان، چی بشن این دو تا وروجک با هم. ایشالا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پاکوچولو می باشد