پاکوچولوپاکوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

پاکوچولو

کاشکی وصل شود عشق تو به آزادی🌱

پسر یا دختر، مسئله اصلا این نیست!

1390/4/21 0:41
نویسنده : رایکا
176 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پاکوچولوی خوشگل من، خوبی نارنج خوشبوی مامان؟

 اگه بدونی امروز واسه ت چه کارا کردیم؟

رفتیم تو سایت ثبت احوال برات دنبال اسم گشتیم نازنین بچه من!

البته اگه پسمل باشی اسمت انتخاب شده از قبل مامان جان، ولی اگه دخمل باشی ما باید حالا حالاها

سرگرم این پروژه باشیم عزیزم (خیلی اسم قشنگ زیاده برای دختر، واقعا آدم گیج میشه!)

خلاصه اینکه هر چی که باشی عشق ما هستی، پاکوچولوی ما هستی، عزیز دل ما هستی.

نه اینکه فرقی نداره چی باشی ها، چرا فرق که داره

پسر باشی باید برات سیسمونی پسرونه بخریم، دختر باشی دخترونه

پسر باشی باید یه جور روش تربیتی برات به کار ببریم، دختر باشی یه مدل دیگه (اینو بابا ع ر میگه)

پسر باشی ۴ تا همبازی تو فامیل خواهی داشت، دختر باشی هیچی (اگه دختری نترسیا، خودم باهات

بازی می کنم)

دیدی تفاوتها برای ما در چه حدی بود! خنده ات گرفت، نه؟

خدای شقایق های زیبا، به راستی چه فرقی می کنه که پاره وجود ما جنسیتش چی باشه؟

اون تکه ای از قلب ماست، تکه ای از عشق ما، تکه ای از همه هستی ما! حفظش کن خدایا

فعلا که این اسم پاکوچولو خیلی منو راضی میکنه و فکر کنم تا وقتی اسم دار بشی خیلی

اسم قشنگی باشه!

دوست دارم خیلی زیاد خانوم کوچولو یا پسر شجاع من!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پاکوچولو می باشد