پاکوچولوپاکوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

پاکوچولو

کاشکی وصل شود عشق تو به آزادی🌱

دومین بهار تو

1391/12/30 3:45
نویسنده : رایکا
277 بازدید
اشتراک گذاری

گل بهاری فکر کن یک سال و بیست و پنج روزت باشه و شاهد دومین بهار زندگیت باشی. خب این نشون میده که همینجوریشم کلی جلویی! نیشخند والا

این عکسا رو شب چهارشنبه سوری که شب عید هم هست، گرفتم. فردا ساعت 14:31 سال تحویل میشه!

و اینک دعای تحویل سال

امیدوارم در سال جدید من کمتر غر بزنم (چون من غرغرو ام)، تو کمتر نق بزنی (چون یه ذره نق نقویی) و بابا ع ر زرنگتر بشه و ما رو بیشتر ببره ددر ( چون یه ذره به دلیل فشار کار تنبله در این امر)همه عاقبت به خیر بشن الهیلبخند

سال 1392 سال ماره. مار جون خوش اومدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان زهرا
30 اسفند 91 4:47
برات سالی سراسر همه خوشی و برکت ارزو میکنم


مرسی عزیزم. همچنین برای شما و عزیزانت
مینا مامی لیانا
2 فروردین 92 17:09
رایکا جان آمین به دعاهای خوبت
سال نو مبارک باشه برای شما...
عزیزممممم آنیتای پا کوچولوی ما
سال خیلی خوب و شادی همراه با سلامتی برات آرزو میکنم دوست عزیزم


مرسی مینای خوشگلم. ایشالا برای شما و لیانای ناناز هم سال خیلی خیلی خوبه باشه 92
مامان فتانه
9 فروردین 92 12:48
سال نو مبارک انشالله به خوشی و شادی...چه دخملی نازی دارین
غزال مامان آرتین
17 فروردین 92 21:03
عزیز دلمو ببین عیدت مبارک رایکا جونم چقدر دخملت خانوم و ناز شده! الهی قربونش بشم چه ژستی هم گرفته بوس
مامان نسرین
21 فروردین 92 16:53
سال نو مبارک سارا جونم ایشالله امسال سال خوبی باشه برات در کنار انیتا جون و همسرت. همیشه شاد باشید
سها
31 فروردین 92 14:10
ایشالا همتون صحیح و سلامت در کنار هم باشید و من شاهد خنده های شیرین هر سه نفرتون باشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پاکوچولو می باشد