پاکوچولوپاکوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

پاکوچولو

کاشکی وصل شود عشق تو به آزادی🌱

عطر هندوانه، مزه تمشک

1393/6/28 1:41
نویسنده : رایکا
491 بازدید
اشتراک گذاری

آنی خوشگل من، کوچولوی من با عطر دلچسب هندوانه و مزه تمشک

آمدم بنویسم که تو یک فرشته کوچولو هستی که برای آرامش دل بیقرار من آمدی تا من بمانم در این روزگار سخت! آمدم بنویسم که تو با عطر هندوانه و نرمی باران آمدی تا روی تنم قطره های عشق بباری.

از روزانه هامون بگم : دکتری ریاضی دانشگاه تهران قبول شدم. خب طبیعیه که خیلی ذوق کردم. اما خیلی هم نگران بودم که چطور باید شرایط جدیدم رو مدیریت کنم؟ میدونستم که باید خیلی بیش از گذشته درس بخونم و استادم بسیار دقیق و جدی هستند و از من توقع دارند که خیلی دقیق و تلاشگر باشم. فکر میکردم که باید بگذارمت مهدکودک. اما خدا رو شکر که مامانی قبول کرد یکسال مرخصی بگیره و نگهت داره. خیلی بار بزرگی از روی دوش من برداشته شد. روزنه های امید به روی من باز شد و زندگی بار دیگه به من لبخند زد. 

شما هم حسابی خانوم شدی. دوتایی با مترو میریم خونه مامانی. یه روز یه دختر خانوم حدودا 6 7 ساله کنارت نشست و خیلی معلوم بود دوست داره. بعد وقتی میخواستیم پیاده بشیم تو بهش گفتی خداحافظ دوست من! یعنی مامان دخترخانومه همینجوری چشماش گرد شده بود . گفت برات اسفند دود کنم.خندونک

آخه این باب اسفنجی رو که میبینی کلی اصطلاحات قلمبه سلمبه یاد گرفتی. مثلا میای به من میگی سلام دوست قدیمی!

چند روز قبل بابا باهات بازی میکرد وبهت میگفت من دایناسورم میخوام تو رو بخورم. بعد دیگه بعد بازی هم شما همچنان به بابا میگفتی دایناسور. دایناسور آب بخور. دایناسور منو نخور و .... بابا هم اعصابش خورد شده بود میگفت دخترم بگو بابا. دایناسور چیه دیگهخندونک

یا اینکه رفته بودیم خونه مامان بزرگ و آقاجون. آقا جون رفته بود تو حیاط چیزی برداره ، شما بلند بلند داد میزدی که نترس آقاجون ، برو دسشوییسکوت  نترس نترس برو دسشوییتعجب

 میگه مامان قاقاقامو بده. من میرم براش کتاباشو میارم. بعد عموش با شگفتی میگه شما از کجا میفهمین آنی چی میگه؟ مامان یعنی همین دیگه. یعنی بفهمی بچه ات چی میگه. چی تو فکرشه واینکه حرکت بعدیش رو بیشبینی کنی حتی! کاری که من انجام میدم و بابتش ذوق میکنم.

پسندها (1)

نظرات (3)

سها
9 مهر 93 11:18
عزیز دلم هرچقدر بزرگ تر میشی شیرین تر میشی و خاله رو عاشق حرف زدنات می کنی خاله دوست دارم مرسی بهترین خاله دنیا. منم شما روخیلی دوست دارم. چون ناز و دوست داشتنی هستین
خاله قدسی
16 مهر 93 11:33
سلام سارا جان بابت همه موفقیت ها خدا را شکر از اینکه با زبان آنیتا حال می کنی خدا را شکر خوب می دونی بجه ها تو این سن جه زبونی می ریزند به علی آقا سلام برسون وآنیتا را یه بوس محکم کن شاد وسلامت باشید[ ممنونمخاله قدسی عزیزم. خدا تسنیم خوشگل وناز رو برای شما نگه داره.
مرجان
8 آذر 93 23:36
خیلی وبلاگ جالبی داری سارا جان. کلی روحیه ام عوض شد توی این روزهای دلواپسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پاکوچولو می باشد