پاکوچولوپاکوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

پاکوچولو

کاشکی وصل شود عشق تو به آزادی🌱

پنبه مامان دخمله

1390/8/8 23:48
نویسنده : رایکا
177 بازدید
اشتراک گذاری

ای جان! خوشملم، نازدونه من، ابر کوچیکم، بارون بهارم، گل پنبه بابا ع ر.

سه تا خبر مهم دارم که مهمترینشو آخر میگم

اول اینکه امروز (۸/۸/۹۰) من و بابا ع ر از خونه مامانیت اومدیم خونه خودمون.

چون خدا رو شکر تو سونوی آخر همه چیز نرمال بود، تو با قلب کوچولوت دعا کن همه

چیز برای همه مامانا تا آخر بارداریشون خوب پیش بره عزیزم.

خونه مامانیت سرعت اینترنت خیلی پایین بود به خاطر همین شکیبایی به خرج دادم

که بیایم خونه خودمون، بعدش خبرامو اینجا توی وبلاگت بنویسم.

من چهارشنبه ۲۷/۷/۹۰ پایان نامه رو دفاع کردم که خیلی خوب بود. استادم هم ازم راضی بودن

فرداش، پنج شنبه ۲۸/۷/۹۰ رفتم سونوگرافی، خدا رو شکر که شما سالمی کلوچه مامان

و... دخملللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللی

نازک نارنجی من یه دخمله... نمی دونی بابا ع ر چه کار میکرد وقتی شنید!!!!!!!!!!!!!!!!

نمیدونی چقدر خوشبختی ما رو کامل کردی آب نبات شیرین من

خیلی دوست دارم عسلم. الان دیگه برم بخوابم تا شما هم استراحت کنی امیدم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پاکوچولو می باشد