پاکوچولوپاکوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

پاکوچولو

کاشکی وصل شود عشق تو به آزادی🌱

من و دخمل گیلاسی

1390/8/24 19:44
نویسنده : رایکا
119 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گیلاس خوشمزه مامان. خوبی دخمل کوچولوی خوشبوی من؟ اگه بدونی این روزا چقدر از اینکه  

حست می کنم خوشحالم. نمی تونی تصورشم بکنی که چقدر عشق منی تو

دیشب که شب عید غدیر بود، با بابا ع ر رفتیم خونه مامانی جونت. قبلش رفتیم شهر کتاب میدان

هفت حوض که برای مامانی کتاب بخریم. نا سلامتی هفته کتابه عمرم. شما هم که ایشالا دنیا بیای

من و بابا ع ر کتاب بارونت می کنیم. عشقم اینه که بشینی کتابا رو ورق بزنی بگی برات بخونیم

چه موقعی هم رسیدیم هفت حوض! زمان آتیش بازی و جشن و شادی و ...

خلاصه کتاب "آناکارنینا" رو انتخاب کردیم.

خونه مامانی که رسیدیم خاله شیما جون هم اونجا بود. گفت که شما دیگه حسابی داری خودنمایی

می کنی وروجک!

پسرخاله نازت، علی جون خوشمل خاله هم حسابی برای من شیرین زبونی میکرد و از شخصیت های

کارتون بن تن تعریف میکرد. قربونش برم من

شب هم دعوت بودیم سالسا که من و شما خودمونو ترکوندیم.

مامانی جون به بابا ع ر می گفت: " این دختر من که خیلی کم خوراک بود. دختر شماست که ماشالا

میخوره ها" و بابا ع ر هم ذوق می کرد. ایشالا که همیشه همینطور سلامت و خوش اشتها باشی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پاکوچولو می باشد