پاکوچولوپاکوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

پاکوچولو

کاشکی وصل شود عشق تو به آزادی🌱

پاکوچولو استقلالی می شود

1390/9/20 22:42
نویسنده : رایکا
177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خرگوشک مامان، بلوط خرمایی خوشگل مامان

 

عشقم اگه بدونی چی شد؟ جمعه هفته پیش (۱۸/۹/۹۰) بازی پرسپولیس و

استقلال بود و استقلاللللللللللل ۳-۰ برد، آبیته! بابا ع ر اگه بدونی چه طفلک شده

بود، در عوض من کلی ذوق کردم و شما هم کلی تکون خوردی! حالا نمیدونم از

ذوق من شما هم ذوق کردی یا واقعا خودتم استقلالی هستی.

به هر حال امیدوارم استقلالی بشی که روزای دربی من و شما آبی بپوشیم و یه تیم

هواداری تشکیل بدیم و کلی به بابا ع ر بخندیم وقتایی که می بازه (که شامل بیشتر

مواقع میشه)

فردا هم ایشالا با بابا ع ر و مامانی و خاله شیما میریم خیابون بهار که برای مموش

مامان لباس بخریم.

امیدوارم لباسهای تخمینی که برات میخریم به واقعیت نزدیک باشه و اندازه ات باشه

که توش فرو نری و نتونیم دست و پاهای کوشولوت رو ببینیم. آخه من عاشق اون

پاهاتم پنبه نرم صورتی رنگم!

عزیزم خرید که کردیم میام واسه ات می نویسم چی خریدیم که خوشحال بشی

بوس برای آسمان آبی و نیلگونم، دختر یکی یدونه ام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پاکوچولو می باشد